نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چه كسی پشت صحنه معاوضه دوناروما با شزنی ایستاده؟

چه كسی پشت صحنه معاوضه دوناروما با شزنی ایستاده؟

در حالی كه پاریسن‌ژرمن به رهبری لئوناردوی برزیلی برای جذب جانلوئیجی دوناروما، حاضر شده‌اند آلفونسو آره‌ئولا را به همراه 20 میلیون یورو به میلان بدهند اما سران روسونری همچنان تمایلی برای انتقال دروازه‌بان ملی‌پوش‌شان با این شرایط ندارند. در همین حال عصر دیروز توئیت غیرمنتظره و اظهارنظر جنجال‌برانگیز پائولو پاگانینی مفسر ورزشی شبكه Rai Sport و ادعای علاقه یووه به جذب یا معاوضه دوناروما با شزنی باعث تعجب هواداران این باشگاه بزرگ ایتالیایی شده است.

 

ماسیمو پاوان خبرنگار توتویووه در گفتگو با رادیو Bianconera با اشاره به انتشار خبر علاقه یووه به دوناروما گفت:

 

اظهارنظر قطعی در خصوص این خبر زود است، خصوصاً آنكه هنوز بازخوردی نیز از سوی این بازیكنان، مدیر برنامه‌هایشان و یا حتی دو باشگاه منتشر نشده است. اما اگر این خبر صحت داشته باشد درك دلیل آن دشوار است، ‌ مگر آنكه خواست و اصرار سرمربی یووه بر انجام آن بوده باشد. به نظ من یووه برای جذب دوناروما می‌تواند به جای معاوضه شزنی با او، از پرین به همراه مبلغ مورد توافق دو باشگاه بهره بگیرد. هرچند حضور همزمان شزنی،، بوفون و دوناروما معادلات را در آن منطقه از زمین دشوار می‌كند.

 

در حالیكه عده‌‎ای معتقد هستند انتشار این خبر بیشتر در جهت داغ‌تر شدن بازار پیرامون دوناروما است اما شنیده‌‎های تأیید نشده نیز با توجه به فصل جدید همكاری‌های مینو رایولا (مدیر برنامه‌های دوناروما) با یوونتوس و درگیر بودن نام بسیاری موكلانش با این باشگاه، تحقق ایده معاوضه سنگربانان بیانكونری و روسونری را دور از ذهن نمی‌داند.

 

گفتنی است رایولا مدیربرنامه‌های مویس كین، بلیز متوئیدی، لوكا پلگرینی، پاول پوگبا، جانلوئیجی دوناروما، ‌ ماركو وراتی، كنستانتینوس مانولاس، آلفونسو آره‌ئولا، ماریو بالوتلی و... است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: